מהדקים קשרים בין חוץ לפנים

עיצוב ותכנון: מעצבת הפנים אילנית בארי

עיצוב הבית על פי צרכיו ומאפייניו של כל אחד מאתנו הוא אחד הנדבכים החשובים ביצירת חווית לייף סטייל מושלמת. בבתי היוקרה ההשקעה בתחום ניכרת במיוחד ונעשים מאמצים כבירים בכדי לבצע התאמה מושלמת ומדויקת של כל פרט ופרט בחללים השונים. חללי החוץ גם הם מקבלים טיפול יסודי עד ליצירת מערכת קשרים מושלמת בין פנים והחוץ.

לא בכדי הפכו מטבחי החוץ בטכנולוגיית ה-SEGMENT של דומיסיל למצרך מבוקש בקרב אדריכלים, מעצבים ובעלי בתים המבקשים ליצור חוויה מושלמת בחלל החוץ. פרט לעיצוב מעורר ההשראה, המטבחים מצטיינים בתכנון ארגונומי ומוקפד על פי צרכיהם המדויקים של בעלי הבית, ובזמן אירוח הם מייתרים את הצורך להתרוצץ בין חוץ לפנים כדי להעביר פרודוקטים ואביזרים – הכל כבר בפנים.

מעצבת הפנים אילנית בארי, בעלת סטודיו Ilanit Design בחרה בטכנולוגיית ה-SEGMENT בדיוק מסיבות אלה. לבית שתכננה בזכרון יעקב עבור בני זוג ושמונת ילדיהם, הפתרונות הפרקטיים והעיצוביים של הטכנולוגיה התאימו כמו כפפה ליד.

אל מול נוף עוצר נשימה של מפרץ חיפה והים התיכון נמצא האיזור השוקק שכולל מתחם אירוח, מפל מים מרשים ובריכה מפנקת. לבני המשפחה שמבלים שם באופן תדיר, מצטרפים גם חברים ובני משפחה שלא מוכנים לוותר על החוויה.

מדוע בחרת דווקא בדומיסיל?

ביקשנו ליצור מטבח החוץ בעיצוב מקביל לקו המודרני והיטקיסטי ששולט בתוך הבית. בחנו תקופה ארוכה מטבחי חוץ של מיטב המותגים והחברות ובדומיסיל מצאנו את השילוב בין עיצוב מושלם לאיכות, עמידות וטכנולוגיה. יצרתי חזיתות סימטריות ומוקפדות שמשלבות בין פרופילי האלומיניום לזכוכית שחורה. המשטח העליון עשוי נירוסטה ומגבה גם הוא את הקונספט. הוא כולל כיור ועמדת ברביקיו מובנים, פלנצ'ה, עגלת בקבוקים ותבלינים, מקרר אינטגרלי וארון רחב של צלחות, כוסות ואביזרים משלימים. בזכות גומי מובנה בעל אטימה מוחלטת, אבק לא יכול לחדור מבעד לדלתות פנימה כך שחווית השימוש במטבח לא נפגמת אף פעם.

מרוצה מהתוצאה?

מאוד. מעבר לתכנון וחלוקה מדוקדקת על פי צרכי המשתמש, חזיתות המטבח משלבות בין חומרים איכותיים כדוגמת עץ טיק, קרוק (Kerrock) בטון, טרצו, אבן קיסר ועוד רבים וטובים, עם פרופילי אלומיניום בצפיפויות שונות על פי בחירה. יתרון גדול נוסף שמוכיח את עצמו הוא עמידות החומרים. פרט חשוב במדינה חמה כמו שלנו בה השמש קופחת רוב השנה.

צילום: איתי סיקולסקי